Πριν από κάποιους μήνες, λάβαμε μια πρόσκληση από το ξενοδοχείο Aegialis Hotel & Spa, για να επισκεφθούμε την Αμοργό και τα μονοπάτια της. Έτσι, τον Οκτώβριο του 2014, μπήκαμε στο πλοίο και μετά από ένα πολύωρο αλλά άνετο ταξίδι φτάσαμε στο λιμάνι της Αιγιάλης. Την επομένη το πρωί αντικρύσαμε ένα εξαιρετικό τοπίο! Μετά από το (επιτέλους) “ελληνικό πρωινό” και την πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση στα βιολογικά μποστάνια του ξενοδοχείου, ξεκινήσαμε το περπάτημα στα “Γαλάζια Μονοπάτια” της Αμοργού! Κάναμε αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα, αλλά γνωρίζαμε πως το βράδυ θα ξεκουραζόμασταν στις εγκαταστάσεις SPA του ξενοδοχείου, πράγμα το οποίο εμπλούτισε την εμπειρία της πεζοπορίας. Αποκομίσαμε τις καλύτερες εντυπώσεις από αυτόν τον κορυφαίο πεζοπορικό προορισμό, όπου η φιλοξενία, τα παλιά, καλοσυντηρημένα μονοπάτια, τα όμορφα χωριά, τα γαϊδουράκια, τα ξωκλήσια, οι πεζούλες, τα αρχαία, τα απόκρυμνα βράχια και το απέραντο γαλάζιο, συνθέτουν ένα σκηνικό μαγευτικό. Παρακάτω θα βρείτε ένα χάρτη από μια διαδρομή εν μέρει δύσκολη, αλλά εκπληκτική!